BestSecret gebruikt cookies om de best mogelijke service te garanderen. Als je doorgaat met het bezoek van de website, ga je akkoord met het gebruik van cookies.

BestSecret BestSecret BestSecret


Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen, zoals mijn e-mailadres of afleveradres?

Onder Wachtwoord en contactgegevens kun je jouw e-mailadres, afleveradres en andere persoonlijke gegevens wijzigen.

Hoe kan ik mijn betaalmethode wijzigen of verwijderen?

Jouw betalingsgegevens kun je via Betaalwijzen bewerken en verwijderen. Wijzigingen in jouw betaalwijze hebben geen invloed op al geplaatste bestellingen.

Hoe kan ik een betaalmethode toevoegen of een ander betaalmiddel selecteren?

U kunt tijdens de bestelprocedure direct een nieuwe betaalmethode toevoegen aan uw winkelwagen of een al opgeslagen betaalmethode selecteren.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord bewerken onder Instellingen.

Kan ik iemand voor BestSecret aanbevelen?

Vanaf je eerste bestelling kun je ons aanbevelen. Klik hier om naar de aanbevelingenpagina te gaan. Met de iPhone-app kun je jouw vrienden uitnodigen via WhatsApp of SMS. Elke aanbeveling wordt persoonlijk door ons geverifieerd. Wij behouden ons echter het recht voor de aanbeveling te weigeren.

Hoe kan ik betalen?

BestSecret ondersteunt de volgende betaalwijzen:

  • Creditcard: Mastercard, VISA, American Express
  • PayPal
  • iDEAL

Hoe lang is mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?

De artikelen zijn voor jou gereserveerd voor 30 minuten. Als je de sessie beëindigt en je opnieuw aanmeldt proberen wij de winkelwagen, voor zover mogelijk en beschikbaar, opnieuw klaar te zetten.

Hoe weet ik dat de bestelling ook echt is uitgevoerd?

Nadat je het bestelproces hebt voltooid, sturen wij je een e-mail ter bevestiging. Onder bestellingen kun je jouw bestelling controleren.

Hoe lang duurt de levering van mijn pakket?

Onze artikelen zijn direct leverbaar. De levertijd is maximaal 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Wij informeren je in ieder geval via e-mail, zodra jouw bestelling ons huis heeft verlaten. Je kunt ook de status van jouw bestelling controleren onder Bestellingen en retourzendingen . Door te klikken op "Zending volgen" word je direct naar de Zwitserse Post doorgeleid om de zending te volgen. Bovendien is het mogelijk dat onze verzendpartner je informeert over de huidige status van jouw zending. Deze instellingen kunnen te allen tijde onder Wachtwoord en contactgegevens gewijzigd worden.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Wij verzenden met DHL. Je kunt de status van jouw zending vinden onder Bestellingen en retourzendingen.

Land Verzendkosten Levertijd
Nederland EUR 5,90 2-7 werkdagen
Het retourneren is voor jou gratis. Volg hiervoor de instructies onder Bestellingen en retourzendingen.

Kan ik mijn zending per expres laten bezorgen?

Op dit moment bieden wij deze service nog niet aan. Wij zullen jouw bestelling zo spoedig mogelijk verwerken. De levertijd is maximaal 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling.

Ik wil de zending laten bezorgen op mijn bedrijfsadres.

Je kunt de bestelling naar je bedrijfsadres laten sturen. Denk er daarbij aan de bedrijfsnaam onder het adres te vermelden. Jouw naam verschijnt altijd automatisch op het adreslabel.

Ik wil aan mijn bestelling graag nog artikelen toevoegen of aanpassen.

We kunnen een bestelling helaas niet aanpassen. Daarom verzoeken wij je om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik heb verschillende individuele bestellingen geplaatst, kunnen de bestellingen gecombineerd worden?

Op dit moment zijn we niet in staat bestellingen samen te voegen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt jouw bestelling te snel verstuurd? Zolang die nog niet verwerkt is, kun je eenvoudig annuleren. Onder Orders&Returns, de optie "annuleren" is nog een paar minuten na de bestelling beschikbaar. Als deze functie ontbreekt, is annulering niet meer mogelijk. Nadat je de bestelling hebt geannuleerd, zullen we de succesvolle annulering per e-mail bevestigen. Als je vouchers hebt gebruikt, worden ze na terugbetaling automatisch op jouw rekening gestort.

Hoe kan ik ruilen tegen een andere maat?

Onze aanbiedingen zijn in beperkte hoeveelheid beschikbaar. Daarom is het voor ons niet mogelijk om een uitwisseling of ruil te doen. Wij vragen je het artikel terug te sturen binnen de retourperiode. Je krijgt het bedrag terug op hetzelfde betaalmiddel. Als je een andere maat nodig hebt, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen.

Kan ik producten naar andere landen verzenden?

Vanwege licentierechten ondersteunen wij geen grensoverschrijdende verzending. Dit betekent dat wij alleen leveren in het land waar je account is geregistreerd.

Ik heb een voucher gekregen en bij een bestelling ingewisseld. Wat gebeurt er met de voucher, als ik van deze bestelling iets wil terugsturen?

Na verwerking van de retour wordt de voucher opnieuw in jouw account gezet. Kortingsbonnen zijn uitgesloten. Daarbij gaat het om een korting of prijsverlaging. Bij retourzendingen krijg je de gereduceerde verkoopprijs terugbetaald. Tegoedbonnen met procentuele kortingen kunnen niet opnieuw worden uitgegeven of in vouchers worden omgezet. Houd er rekening mee dat sommige vouchers mogelijk slechts voor een bepaalde periode kunnen worden ingeruild en dat er een minimale bestelgrootte kan gelden. Een contante uitbetaling van een resterend saldo is niet mogelijk.

Ik ben vergeten mijn voucher bij de bestelling in te wisselen.

Wij vragen om jouw begrip voor het feit dat we vouchers niet achteraf bij een bestelling kunnen verwerken.

Kan ik artikelen die me niet bevallen of passen, terugsturen?

We begrijpen dat het soms niet past. Om die reden kun je de bestelde artikelen uiteraard naar ons terugsturen.
Goederen aan ons terugsturen is heel eenvoudig. Klik in het menu op "Bestellingen en retouren" en dan op de link "Retourzending aanmaken", om een retour voor een bestelling aan te maken. In slechts enkele minuten maken we een herroepingsformulier en retouretiket voor je aan. Retourneren is voor jou natuurlijk gratis.
Een beperking van jouw herroepingsrecht overeenkomstig § 11 van onze Algemene Voorwaarden is niet gerelateerd aan bovenstaande voorschriften.

Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één pakket terugsturen?

Om te zorgen voor een snelle verwerking van jouw retour vragen wij je om de retourzending altijd gescheiden op bestelling te doen met het bijbehorende retouretiket. Voeg ook het bijbehorende herroepingsformulier toe.

Krijg ik mijn geld terug?

Ja. De waarde van de geretourneerde artikelen zal worden teruggestort via de door jouw gebruikte betaalwijze.

Hoe lang duurt het terugbetalingsproces?

De verwerking van het tegoed is afhankelijk van de betreffende bank. Je dient echter rekening te houden met een verwerkingstijd tot 2 weken. We werken echter momenteel aan een oplossing, waarbij het tegoed direct na de ontvangst van de retourzending weer beschikbaar is.
Je ontvangt een e-mail na de verwerking van je zending. Het bedrag van de terugboeking wordt automatisch opgenomen in de volgende betalingsverwerking.

Waar kan ik terecht als ik wil klagen over iets?

Excuses voor het ongemak. Selecteer de Bestelling en volg de instructies op het klachtenformulier.

Is lidmaatschap gratis?

Het lidmaatschap is gratis en niet gebonden aan een minimale besteding.