Colofon

Adres

Best Secret GmbH
Margaretha-Ley-Ring 27
D-85609 Aschheim
Duitsland

Google Maps

Bedrijfsleiding

Dr. Moritz Hahn
Axel Salzmann
Dr. Andreas Reichhart

Servicelijn

Duitsland +49 (0) 89 24600 000
Oostenrijk +43 (0) 720 204545
Zwitserland/Liechtenstein 0800 040 050
VK +44 (0) 203 - 6974001
Zweden +46 (0) 840 309482
Frankrijk +33 (0) 1 70710313
Nederland +31 (0) 20 891 2008
België +32 (0) 2 / 400 015 1
Polen 00800 1214468

Fax: +49 (0) 89 - 9077 824-11

Handels­register

Amtsgericht München HRB 56240
USt-ID: DE 129473557

E-mail

[email protected]

in Oostenrijk:
[email protected]
in Zwitserland/Liechtenstein:
[email protected]
in Zweden:
[email protected]
in Frankrijk:
[email protected]
in Nederland:
[email protected]
in Belgien:
[email protected]
in Polen:
[email protected]

Hoofdzetel:

Aschheim/Dornach, Duitsland

Informatieplicht

Online geschillenbeslechting op grond van art. 14 par. 1 ODR VO: De Europese Commissie biedt een online platform voor online geschillenbeslechting, te vinden onder de externe link http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Wij zijn niet verplicht of bereid om deel te nemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure voor een consumentenarbitragecommissie.

Informatie voor klokkenluiders

De BestSecret Group heeft besloten om een extern advocatenkantoor in te schakelen voor de inontvangstneming van aanwijzingen. Het is in het beste belang van de BestSecret Group om een betrouwbare (en, indien nodig, anonieme) omgeving voor het melden van relevante incidenten ter beschikking te stellen. De bescherming van de melder geniet bij ons de hoogste prioriteit.

Neem daarom contact op met onze externe Ombudsman:
Rechtsanwaltskanzlei Fricke, Radlkoferstr. 2, 81373 München
Tel.: +49 (0) 89 / 45 45 74 05; E-mail: [email protected]
Verdere manieren om anoniem een melding te maken, vindt u onder: https://www.ombudsservice-fricke-recht.de/informationen-fuer-hinweisgeber/
Advocate Katja Fricke neemt als neutrale en tot geheimhouding verplichte ombudsvrouw met haar team de meldingen van medewerkers en derden (bijv. zakenpartners of klanten) in ontvangst. De BestSecret Group adviseert diegenen die een melding indienen om de escalatie van het mogelijke meldingstraject ten volle te benutten en de ombudsman over een kwestie te informeren, waarvoor een meldingsplicht bestaat.